Thursday, March 4, 2010

Paket!!

Titta vad jag fick igår, mitt paket i Stickameras Garn-och-te-byte! Och jag som älskar paket!! Det innehöll två nystan Rauma Babygarn, ett spännande Spicy Chocolate Kusmi-te (mmm, jättegott, jag gjorde just en kopp till mig själv), två hjärtformade smycken och ett jättesött kort. Tack Susanna, jag blev jätteglad över ditt paket!

Jag var redan helt övertygad om att posten hade tappat bort mitt paket. Inte för att det var försenat eller så, utan för att det hänt förr. Posten där vi bor har vissa bekymmer med vår adress, allt från att sådan adresserat på svenska inte kommer fram men nog det på finska (!) till att posten och magistraten har olika uppfattning om vilket husnummer vi egentligen har.. och posten vägrar ändra uppfattning eftersom posten ju alltid vet bäst.. (?!)

Igår drog jag iväg med lillfröken i pulkkan till postlådan som vanligt, och blev både överraskad och glad över att hitta mitt paket där. Så tack till brevbäraren också. Även om du haft sönder vår postlåda i vinter.

3 comments:

"the-Cat-in-the-Yarn" said...

Roligt att du gillade paketet :-) Själv väntar jag på mitt garn och te. Kanske kommer det idag, vem vet.
Fin blogg du har, och vilka fina saker du har gjort!

"the-Cat-in-the-Yarn" said...

Du har något att hämta på min blogg! :-)

KristiinaS said...

Tack för födelsedags kommentaren. Jag måste komma hit på nytt med bätre tid för att titta och läsa mera vad du har gjort här.